قاتل بی رحم پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد بازداشت شد همراهی نکردن قشر متوسط جامعه با نهضت افزایش جمعیت متادون سالانه جان ۳ هزار نفر را می‌گیرد ریزش آوار ساختمان در حال تخریب + تصویر (۳۰ اردیبهشت) تمدید ساعات کاری دفاتر ازدواج به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کشف ۱۴۰۰ گرم تریاک از معده یک قاچاقچی در بجستان (۳۰ اردیبهشت) سپاه مشهد و اصناف تامین برخی کالاهای ضروری سیل‌زدگان مشهد را برعهده گرفتند ادامه بارندگی و مه تا فرداشب در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور بازداشت زن‌وشوهر کلاهبردار (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از چه نوعی بود؟ + تصویر بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی کشور تا سوم خرداد ماه رایگان است پهپاد‌های هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور اعزام شدند شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته مردی که زن دومش را به قتل رسانده بود، از قصاص نجات یافت + عکس تولیت آستان قدس رضوی: مرکز درمان ناباروری بشری برای اقشار آسیب‌پذیر که توان مالی ندارند، ایجاد شده است
سرخط خبرها

پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان

  • کد خبر: ۲۲۴۴۵۷
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: افزایش سرعت وزش باد و افزایش ابرناکی در سطح استان و بارش رگباری باران در برخی مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

محمد غیوری‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص شرایط جوی خراسان رضوی اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی علاوه بر اینکه امروز شاهد افزایش سرعت وزش باد در سطح استان خواهیم بود بر میزان ابرناکی نیز افزوده خواهد شد؛ لذا برای مناطقی از استان رگبار پراکنده باران با احتمال آبگرفتگی معابر و مناطق مستعد و جنوبی بارش باران همراه با رعد و برق پیش‌بینی شده است. همچنین در ارتفاعات هزار مسجد و بینالود بارش باران و برف را خواهیم داشت.

وی افزود: تا دوشنبه به ویژه در نیمه شرقی استان وزش باد شدید با احتمال گردو خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

شایان ذکر است کاهش دمای شبانه به تناوب تا دوشنبه در سطح استان ماندگار است و کمینه دما در مناطق سردسیر و مستعد به صفر درجه خواهد رسید.

به گفته وی؛ امروز آسمان مشهد قسمتی ابری همراه با افزایش ابر و باد خواهد بود. همچنین احتمال رگبار باران در این کلانشهر وجود دارد و در ارتفاعات بارش باران و برف پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ١٠ و ١٨ درجه ثبت شده است، ادامه داد: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٢١ درجه و در سردترین ساعات به ٨ درجه خواهد رسید.

طی شبانه روز گذشته، فریمان با دمای ٣ درجه و سرخس و داورزن با دمای ٢۶ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند. بیشترین سرعت وزش باد از بردسکن ۵٨ کیلومتر بر ساعت و بیشترین میزان بارش از کاشمر با ۵.٢ دهم میلیمتر گزارش شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->